?

Log in

No account? Create an account
» . Pinky and Da Brain . « [entries|friends|calendar]
» . One is a qenius the Others insane. «

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Omg [26 Jun 2005|09:10pm]
[ mood | tired ]

wOw my 15z are in 12 weeks
i am SO nervOus
i hOpe they cOme Out goOd
<3 Stephanie

1 Tryiin tO Take Over Da wOrld

sO bOred [18 Jun 2005|02:13am]
[ mood | tired ]

hey guys...wut r u up 2 ? im talking to LUiS online right now..lol..hes so kute..well uhm nutting new with him ? hes styll da biggest sweetheart today i was online talking to him n den i signed off and den he sen tme a text saying que tu ta aciendo princesa ? amd i go nutting bout to take a shower n he goes o ok just wondering yu kno since i can't get yu off my mind.. omg hes such a kutie patootie..lol..well uhm tomorrow im suppose 2 meet him..he wants to go chyll at cuzin kuz his cuzin from tampa is coming down and he wants to go on an adventure..lol..idk wut adventure there is in dolphin but hey ! dats not my problem..lol..oh man my 15z r coming up soon like in 2 weekz soon..i KANT WAiT ! lol only bad part is the my cuzin TAVi can not come down..and i am so mad kuz hes my best friend, my baby, my guardian angel, my everything..but oh well wut can i do..i guess i got to get over it..well i will talk 2 yu guys later..bye bye

Take Over Da wOrld

man oh man [16 Jun 2005|03:41pm]
[ mood | its raining ]

hey wow i have been lost up the ass...well im back for now...so how has everybody been ? good i hope..well as for me...im doing pretty good i lost a good friend about the last week of school cuz of a guy but now me and her are friends again..THANK GOD..i love her..uhm me and viri are cool friends...yesterday i met his girlfriend online..she is so nice..shes funny as hell..and shes real pretty...shes perfect for him..they r perfect for eachother...at first i didnt like her well ia int hate her i guess i was just jealous kuz i never thought of him with another girl in the 2 years that ive loved him..but dats cuz i didnt kno her and i just thought she was gonna end up hurting him..but im glad i got to meet her..shes so cool beans..lol..uhm im talking to a guy his name is Luis...he lives in broward...and hes dominican...and hes so fuking kute..lol..hes real sweet..this was us today :

NuJerzDiplomat: Oh so wat u did today ??? So far
AFemalENamEPinkY: nutting took a shower and played with my dog
NuJerzDiplomat: Oh so u aint think about me iight
AFemalENamEPinkY: honestly yea i did..you could ask joann i was like omg hes so cute lol
NuJerzDiplomat: Naw don't try to play it off
AFemalENamEPinkY: na na 4real i did
NuJerzDiplomat: Oh iight ya betta
NuJerzDiplomat: Lmao
NuJerzDiplomat: I'm playin
AFemalENamEPinkY: lol u best be playin
AFemalENamEPinkY: j.k
AFemalENamEPinkY: were u thinking about me ?
NuJerzDiplomat: Jea u kno I was thinkin bout u beatiuful
AFemalENamEPinkY: oh aight and how many other girlz were u thinking about ? lol
NuJerzDiplomat: Jus u mi corrazon
AFemalENamEPinkY: aww yur so kute

wow i hope things really work out with him...well its raining right now over by my house it looks like a hurricane is coming..so ima talk 2 yu guyz later...bye bye..glad to be bak

4 Tryiin tO Take Over Da wOrld

long tyme no talk [29 Apr 2005|11:11am]
[ mood | depressed ]

hey guys i kno im alwayz leaving and returning..but sorry itz just that my computer alwayz acts retarted and i get too frustrated to even fuk with it..well uhm nutting new really..uhm..my dad iz bak from japan..pretty cool..he got more tattoos..he got one on his bak that takes it up from shoulder to shoulder then on one of his old ones he added some shyt like he had a jesus on his arm and then now he added like some angels and it says THE NEXT GENERATiON and it had me and my brother and my cuzins names [6 of us] its pretty cool..then he added some shyt to his other old one..and he got another one too on his chest but its old...ALSO i got my belly pierced again its not as pretty as my first time but oh well...oh yea and it almost slipped my mind....the fact that i am a CHEERLEADER lol..yea datz rite..those of u who know me i dont really seem like a cheerleader type person..but yea i am a memeber of the THUNDERCATZ ALL-STAR TEAM..woo hoo ! me and rebecca tried out and made it..we are on the seniors white team..which is basically the beginners thing..we do like back handsprings and shyt like dat..but this team is super cool its not for a skool though like we go to actual competitions and shyt..its pretty str8..but oh well..*HEADZ UP* im sort of not talking to viri nomore..yea things were going pretty cool..but like its not that we stopped 4 a certain reason..i just see no point in talking 2 hym nomore kuz everytime itz just like at sum point or another he mentions kery [his girlfriend]..and i kno he doesnt do it on purpose and i dont get jealous but its just the fact that itz like damn she got him and i didnt after everything me and him went through and she just came out of nowhere and she got him..but oh well i am gonna have to survive..i have no other choice =[ well guys thatz enough chitter chatter i will let you guyz go..bye bye luv u all !

                                                             <3 Stephanie
                                                        ViRi LOVES KERY !
                                                         
 Loving Him 2oo3

4 Tryiin tO Take Over Da wOrld

pOemZ [17 Apr 2005|02:09pm]
[ mood | FEELiNG LiKE SHiT ]

heres are a cOuple Of pOemz i wrOte abOut ViRi..tell me wut u think ?

missing him is my main p r o b l e m
my main problem is that i cant live w i t h o u t him
and being without him just makes me m i s e r a b l e
nd being miserable is the story of my l i f e

               i LOVE YOU ViRi !
     [ even if you dont feel the same ]

*********************************************
i miss the way things used to be..
everyday was a wonderful day for me..
if only i could have him bak..
i would have me bak..
without hym im not the real me..
im actually happy..
im not known to be happy..
and it feels good but it hurts all at da same time to know im living the life of someone thats not me..

too bad the summer of 2oo4 is GONE along with my memories, my feelings, and HiM =/

           i love you viri alwayz !

*********************************************
    [ i didnt write dis one..but tell me wut u think ? ]

i l i k e you because of who you are to me
i h a t e you because of what you did to me
i m i s s you because you got her, not me
i l o v e you and that's how it will always be

                  i love you viri !

7 Tryiin tO Take Over Da wOrld

hellO !! [17 Apr 2005|01:52pm]
[ mood | FEELiNG LiKE SHiT ]

well letz see..sorry itz been a while...well uhm latley i have been chylling alot wit elton and fany..and uhm styll talking to viri every now nd den whenever i get lucky..uhm well 2day idk why but i woke up in a shitty mood..like if im feeling lyk i wanna cry..i dont kno why though..oh well..early release wus cool me, fany, elton, nicole, and sabrina all went to coldstone then we went to the car wash nd it wus so FUNNY kuz elton lyk opened the window when the water came nd it like beamed da shyt out of fany nd she got soken wet...lol..nd then when the drying part came he opened da window nd it lyk blew her form one side of the car to the other..lol..anywayz skool iz w.e. nutting awesome i really dont lyk it nomore..be4 i aktually lyked going 2 see viri but not even dat motivates me anymore..i really dont kno wuts wrong wit me..i guess its kuz he got a girl..w.e..i heard shes super pretty..prolly alot prettier then me..w.e..uhm today ELToN iZ CUTTiNG HiZ HAiR !! omg i think ima cry..ok 4 those of u who dont kno my buddy elton..hes dominican nd hes dark skinned nd he has long hair..dont worry he keepz it fresh in a ponytail..but its blak nd curly..exactly lyk my hair only blak nd shorter its like up to his shoulders nd today hes kutting it all to a FADE !! well nutting else is new i really wanna go see the AMiTYViLLE HORROR..it seems real scary..well ima go now..i dont wanna keep boring yu..bye bye ! much love ! muah !

 <3 yOu,
Stephanie

headZ uP : my dad is coming bak from japan at da end of this month..hes been gone for a year
                  woo-hoo !

7 Tryiin tO Take Over Da wOrld

great news ! [06 Apr 2005|10:02pm]
[ mood | tired ]

well everybody uhm shyt wit viri is getting better...not as good as be4 but hey he actually called me yesterday i wus so happy..he styll got a girl though..unfortunately but hey wut can i do ? me and hym talk in skool now he alwayz stealing my starburst..lol..kuz i eat atleast 4 packs everyday of the regular kind..and he alwayz take mine..but w.e itz conversation..oh and he gave me a hug today..it wus nutting serious it wus lyk a 2 second hug...but it wus sutting..lol...well datz da update..nutting serious i g2g..bye bye..love to love ya !

                                                             <3 STEPHANiE

                                           i LOVE ViRi ALWAYZ AND FOREVER !

12 Tryiin tO Take Over Da wOrld

hey [03 Apr 2005|01:02pm]
[ mood | happy ]

well..heres the story on jeffrey...be4 6th period i wus mad nd he wus trynna talk 2 me nd i wusnt looking at hym so he got mad nd he wus lyk look at me when im talking 2 you nd i wus lyk wtf anywayz nd i went into the lockerroom nd den after 6th period i wus wit my friend steven nd he had his arm around my neck nd jeff saw...so then he sent me a text saying YO iDK Y U MAD BUT DONT TAKE THAT SHYT OUT ON ME ! ND i SAW YOU WiT ANOTHER NiGGUH SO WUTS GOOD iF YOUR NOT FEELiNG ME JUST LET ME KNOW AiGHT ? so then i text hym bak saying AiNT NOBODY MAD ND R U SERiOUS YOU SWEAR IT WUS ONLY STEVEN..DiS ARGUiNG SHYT iS REALLY PiSSING ME OFF ND i DONT WANNA BREAK UP WiT YOU BUT ITZ REALLY GETTiNG TO ME.. so then he kallz me saying yo wtf y u acting lyk a LYL BYTCH ! nd rite there i went krazy..every1 knows not to get me mad nd den i just went krazy bytching at hym nd den mind you that viri nd bobby who is lyk my body guard wuz rite next to me..so bobby wus trying to get his number 2 kall hym nd bytch at hym...so w.e den viri wus just trynna calm me down nd den i sent jeff a text saying  YO i TOOK YOUR ViRi BULLSHYT AND YOUR DEMANDiNG SHYT BUT YU CALLED ME A BYTCH SO iM DONE WiT DAT ND iM DONT WiT YOU KUZ iTZ OVER !! so then he kalled me saying wtf dont come telling me itz over kuz itz been over nd i go bytch dont come wit dat shyt kuz u wuz all on my dick in 2nd period sending me a text telling me how much yu were really starting to lyk me nd den he clicked on me...so then w.e bobby wus super pissed he wanted 2 go nd kill hym on the spot so then bobby tol me if i didnt tell my brother dat he kalled me a bytch dat he wus going to so w.e jeff kalled me nd hez lyk yo i kant hear yu nd i wus lyk w.e point blank i dont need 2 be talking to u..so w.e then my brother kalled nd i tol hym..so now he said hes not gonna hit hym but dat him, derrick [1 of my brothers best friend], reymon [my cousin] ,and bobby [my bodyguard] r all gonna give hym a scare or sum shyt..idk..w.e.

       sO yea im single and loving it ! and im bak to my viri ! i love him !

                             well ima go now...bye bye..love to love ya
                                          <3 STEPHANiE

        STEPHANiE & JEFFREY OVER !!
           Feb.26.2oo5 - April.o1.2oo5

12 Tryiin tO Take Over Da wOrld

im single ! [02 Apr 2005|04:02pm]
[ mood | bored ]

                                                                im single ! =]
                                          he called me a bitch so i broke up wit him !
                                                      sO back to the old slOgan 
                                           i LOVE ViRi ALWAYZ AND FOREVER !!

7 Tryiin tO Take Over Da wOrld

HAPPY BiRTHDAY TO MY LOVE KARiNA !! [23 Mar 2005|09:53pm]
[ mood | hyper ]

HAPPY BiRTHDAY KARiNA
HAPPY 13TH BiRTHDAY MAMA
HAPPY BiRTHDAY Mi AMOR
i LOVE YOU ALWAYZ

HAPPY BiRTHDAY KARiNA
HAPPY 13TH BiRTHDAY MAMA
HAPPY BiRTHDAY Mi AMOR
i LOVE YOU ALWAYZ

HAPPY BiRTHDAY KARiNA
HAPPY 13TH BiRTHDAY MAMA
HAPPY BiRTHDAY Mi AMOR
i LOVE YOU ALWAYZ

4 Tryiin tO Take Over Da wOrld

hEy sOrRy lOnG TiMe nO wRiTe [21 Mar 2005|12:39pm]
[ mood | sick ]

hellO everyone well i am so sorry that i havnt updated like officially in a while...well lets see thursday as you guys saw my last comment it was ViRiS BiRTHDAY =] well lets see on THURSDAY i went to the fair with chantal, jeffrey [my boyfriend], and phil...omg i finally got to kno phil nd dat nigguh is str8 AS FUK wow i love him..lol anyways well we went to the fair everything wus cool i saw alot of my little 8th graders from RUBEN DARiO and it was cool then everything was cool until it started raining but we stayed getting on the rides well accept jeff kuz he a lil pussy bytch nd he aint wanna mess up his shoes..so we all got soken wet it wus fun until it started getting cold lol uhm lets see then i went to jeffreys house then i took a shower nd he lent me clothes nd chantal took a shower nd he lent her clothes nd we look like a bunch of men..lol..it was so funny..ok then SATURDAY vanessa, rebecca, and fany all slept over my house nd we chilled nd had fun nd my drunk cousin started giving out money so we all took like 1o dollars from him..and we also stayed chilling with my 3 kids the YESTERDAY we went to rebeccas house nd my cousin david picked us up and took us to dolphin kuz becky nd vane had to buy belly rings kuz they finally got it pierced then later that night my boyfriend came over rebeccas hoouse with all his friends cause we were trying to fine becky a boyfriend and we think her and robert gonna start talking and TODAY im just staying home kuz i feel SO SiCK..

                                   Okie the 411 update On ViRi

well on his birthday i gave him a letter saying happy birthdaya nd how much i love him and shyt kuz he thought i was over hym and i tol hym MADD shit..so then i text him asking if he read it nd he said yea thanks it meant alot to me i was like no problem anytime so then when i got bak from the fair i kalled him and i was talking 2 hym nd he wus like thanks alot for the letter i really appreciate it and iw as like oh your welcome...so then my friend fany kalled him and asked him wut he thought of the letter nd if he liked it nd he goes yea yu kno i thought it was kute i just thi she wrote it at the wrong time nd she goes how u figure its the wrong time ? it was on your birthday ? nd he goes yea but becuz she has a boyfriend nd she goes man so what she dont care nd he goes oh well w.e it was cute..well ima go now bye bye

 

5 Tryiin tO Take Over Da wOrld

HAPPY BiRTHDAY TO MY LOVE ! [17 Mar 2005|07:54pm]
[ mood | giddy ]

ok i kno i have a boyfriend nd i kno im not going out wit viri ! BUT i still love and care for him wit all i got nd hes still the love of my life !!


HAPPY BiRTHDAY ViRi
i LOVE YOU
HAPPY B-DAY ViRi
HAPPY 17TH Mi AMOR
i LOVE YOU KiD
HAVE FUN

HAPPY 17TH BiRTHDAY ViRi
HAPPY BiRTHDAY BABE
HAVE THE BEST TiME
HAPPY BiRTHDAY ViRi
HAPPY B-DAY ViRi
HAPPY 17TH Mi AMOR
i LOVE YOU KiD
HAVE FUN

i STiLL LOVE YOU
HAPPY BiRTHDAY BABY
HAPPY 17TH BiRTHDAY ViRi
HAPPY BiRTHDAY Mi AMOR
i LOVE YOU
HAVE FUN
HAPPY BiRTHDAY TO THE LOVE OF MY LiFE
HAPPY B-DAY ViRi
HAPPY 17TH Mi AMOR
i LOVE YOU KiD
HAVE FUN

2 Tryiin tO Take Over Da wOrld

WOO - HOO [03 Mar 2005|06:35pm]
[ mood | tired ]

hey everybody well guess wut ? iM GOiNG OUT WiT JEFFREY ! yup yup since o2.26.o5 ON MY JENNiFERS BiRTHDAY !! HOW CUTERS !!!!!!!! yea hes so nice he is so cute and he has a nice ass stomach...hehe...yup and viri is an asshole..lol...today he [virigoes to me wut up kid and i was like yea wut up and he goes yea remember me ? and i just looked ta hym wit a face like r u serious ? GOD HE iS SO DUMB ! oh yea and my brother heard that viri is jealous is fuk that he looks at jeff hard as fuk...i dont believe it but hey..wow its so awesome my brother actually approves about the whole jeffrey thing..today me and hym were scamming in front of my brotehr and he didnt even say shyt..its so awesome...i LOVE iT ! =] hehe... well uhm lets see me and abel are pretty cool now..and i dont think anything enw is going on well uhm lots of people are talking shyt about me and jeffrey kuz hes blak and im white when in REALiTY we r BOTH DOMiNiCAN..wow coral park is just bout the dumbest skool....they will find the smallest thing to talk about....i HATE iT ! well guys ima go.. i will update laters....bye bye mhua !

                                                           love to love ya
                                                         <3 STEPHANiE

                                                   STEPHANiE & JEFFREY
                                                                o2.26.o5

17 Tryiin tO Take Over Da wOrld

hey [23 Feb 2005|08:33pm]
[ mood | excited ]

hello everyone well every i know i`ve been gone but im bak..sorry..just wasnt in the mood for everything...uhm well drama in my life as i kno it ad all of you as my readers who actually put up wit reading it [thanks] its all gonna go away..WHY ?! because the person who causes all of my drama [viri] has gone away too...not really but in my life and all of that yea..hes just another kid in coral park some1 to say hi and bye too...get me ? and plus not only are me and my brother FiNALLY getting along for the first time in history BUT i have some1 else i dont need viri..i gto all of my real friends like jenny, jojo, pupi, karla, jason,fany, becky, alina, jesse [my brother] and i even got my best friend YULiAN bak ! and im in da process of getting my cuzin reymon bak..so everything is just falling into place without him [viri]..so starting today its a whole new and improved journal..im loving everyday of my life..lol..i kno i sound maad corny rite about now but HEY ! oh well..lol..well guys im gonna go i`ll update laters..bye bye..love to love ya
<3 Stephanie

9 Tryiin tO Take Over Da wOrld

happy birthday ! [18 Feb 2005|04:37pm]
[ mood | hyper ]

                                HAPPY BiRTHDAY TO MY LOVE YULiAN ! 
                                            HE TURN 16 TODAY !
                                      HAPPY BIRTHDAY NiGGUH ! 
                         i LOVE YOU ! AND HOPE YOU HAVE THE BEST !
                                                 <3 STEPHANiE

2 Tryiin tO Take Over Da wOrld

wOw [18 Feb 2005|04:37pm]
[ mood | sick ]

damn i havnt written in ages ! well i was going through some depressing sutff in which viri was nott alking to me but now thank god everything is all good and we are talking again...well uhm valentines day was awesome i got ALOT of stuff...a teddy bear..a tickle me elmo..2 boxes of chocolate...a heart box filled wit candy hearts...a frog dat said KiSS ME wit some strawberry candies and 2 balloons and ferrer rocher [dont kno how to spell it] chocolate...and viri got me suttin to but then he was too scared to give it 2 me so he gave it to his teacher but hey its da thought dat counts..and the best gift ever he was my valentine AND he hugged me every time he saw me =]...it was AWESOME...and there are 3 guys that want to get wit me a senior who ive never seen his brother is da 1 who told me...some kid abel who is real nice i talk 2 him alot but i dont see him like dat and den some kid john...well i like some1 other then viri which is jeffery hes real kool..well i g2g cuz im going to some party and i got to figure out wut ima wear...bye bye much love mhau !

<3 Stephanie

Take Over Da wOrld

sorry [26 Jan 2005|07:48pm]
[ mood | depressed ]

sorry i havnt updated in a long ass time its dat im going through some depressing times...please dont cut me..bye..mhau ! luv yu !

<3 Stephanie

4 Tryiin tO Take Over Da wOrld

hey everyone [09 Jan 2005|06:18pm]
[ mood | impatiant ]

well i am so sorry i havn't updated in forever its just that my computer has been qoinq maad slow so i dont even try to use the internet i just talk to people...and besides that i havnt been home latley and when i am home its like late at niqht and i dont feel like messinq wit my slow ass computer at that time..lol...so sorry PLEASE dont cut me i promise i`ll start to write more often...well nuttinq new is really qoinq on im str8 wit chantal aqain idk if i tol yu and uhm me and viri r str8 as fuk styll we miqht not kall eachother babe nd say i ove yu nd all that but we still talk basically like everyday so its still str8...as lonq as im talkinq 2 hym i dont care...=] which reminds me he should be callinq me anytime soon now..lol..kuz he wus suppose 2 qo play basketball nd then kall me but shit i aint kallinq hym kuz he said he wus kallinq me and yu kno dats how we do..lol...j.k..well im bout to qo now so bye bye...much love..mhau !

<3 Stephanie

i LOVE ViRi !

1 Tryiin tO Take Over Da wOrld

happy new year [31 Dec 2004|07:10pm]
[ mood | sick ]

                                         HaPpY nEw YeAr EvErYbOdY !
                                      hOpE yU hAvE fUn ! i KnO i WiLL !
                                         tRy aNd nOt gEt tOo dRuNk !
                                                 <3 StEpHaNiE <3

Take Over Da wOrld

merry christmas [25 Dec 2004|02:16pm]
[ mood | lonely ]

MeRrY ChRiStMaS eVeRyBoDy !
hOpE yU gUyZ aLl hAvE fUn !
ByE bYe !
i LoVe yU !
<3 StEpHaNiE <3

4 Tryiin tO Take Over Da wOrld

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]